Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Według obecnie obowiązujących przepisów prawa możesz je wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej »
zamknij
Blog
Rola zasobów psychologicznych w walce o zmianę nawyków

Autor tekstu: Magdalena Jarzębowska Podejmując się zmiany nawyków żywieniowych zakładamy, że wystarczy mocno chcieć - aby udało się dotrzeć do celu - osiągnąć upragnioną wagę, zyskać zdrowie itp. Szybko, jednak okazuje się, że dobra wola to zdecydowanie za mało, aby prze

Zmiana - od czego zacząć ?

Autor tekstu : Magdalena Jarzębowska Jeśli już wiesz, co warto zmienić, nad czym warto pracować - aby czuć się i wyglądać lepiej - ZAPLANUJ tę zmianę. (O tym w jaki sposób postawić cel, do którego chcesz dążyć dowiesz się z artykułu Prosto do celu) Plan jest nie

Zmiana

Autor tekstu: Magdalena Jarzębowska Nie muszę chyba przekonywać, że odchudzanie się jest strategią krótkoterminową, przynoszącą więcej szkody niż pożytku. Nie od dziś wiadomo, że tylko mądra zmiana nawyków żywieniowych zaprowadzi do upragnionego celu. Specjalnie podk

Otyłość to nie problem, tylko jego objaw

  Autor tekstu: Magdalena Jarzębowska   Jak często zdarza Ci się słyszeć słowa ? - Boli, weź tabletkę przeciwbólową ! - Wzdęło Cię, znam świetny preparat przeciwko wzdęciom ! - Jesteś zestresowana, weź coś na uspokojenie! No i w końcu : Utyła

Zapał do odchudzania nie trwa wiecznie.

Autor tekstu: Magdalena Jarzębowska   Rozpoczynając kolejną przygodę z odchudzaniem, zwykle masz nadzieję, że tym razem się uda, ominiesz rafy, które doprowadziły do katastrofy poprzednim razem, będziesz  mieć więcej siły i odporności na pokusy. Kiedy planujesz i

Prosto do celu.

    Autor tekstu: Magdalena Jarzębowska     - Czy byłbyś tak miły i powiedział mi, którą z dróg mam wybrać - zapytała Alicja - To zależy od tego, dokąd chcesz się dostać- odpowiedział Kot - Właściwie wszystko mi jedno... - odparla